Sunday, May 14, 2006

Sexy Motherblogger



Nå, nu har Mads Eslund også fået en blog og han er gudskelov ikke ked af at skrive noget på den - det er lidt kedeligt med alle de blogs hvor der bare er links og bemærkninger! Jeg var bagskæv og bagstiv og bagperronist (hang til argentinske numser?) hele dagen i går, efter personalefest med morgentur i byen, hvor en elegant luskebuks, vi forventer en dag at se en digtsamling fra, gav mig sin uforbeholdne anmeldelse på trappen til Stengade 30. Good to see you, Benjamin, SIR! Men da jeg altså var flad, lå jeg i går og forsøgte at læse Ayaan Hirsi Alis JEG ANKLAGER. Jeg gik bare død i den. Det er sært, når folk forlader en kult, og kulten så alligevel stadig taler gennem dem, fylder det hele, har dem i sin magt, tværer dem ud. Suk! Men stakkels dame! Fuck alle kulte og kulturer.
Dagens billede er fra Sovjetunionen - kultstaten - og fra en øvelse under krigsforberedelserne i 1937, de små pionerer skulle lære at bruge en gasmaske. Bemærk nederst til venstre i billedet, de to raske drenge, der har fået lov til at bemande det rullende maskingevær.

3 Comments:

Blogger lars-emil said...

kan man så ikke få et -link- til den den herre Eslunds blogg?

2:18 PM  
Blogger jens jacob toftegaard said...

jo, det burde man, men jeg er ude af stand til at forstå hvordan man indsætter links

4:56 PM  
Blogger lars-emil said...

du skriver bare sådanen kode som denher (A href="http://hjemmeside.dk")Hjemmeside.dk(/A)
med kantede paranteser >><< istedet for normale (man må ikke lave links i kommentarer). Men jeg har nu fundet den af anden vej. Eller ham, eller hvad man nu siger.

1:10 AM  

Post a Comment

<< Home